• Biuletyn Informacji Publicznej Szczecińskiego Centrum Świadczeń
  • kontrast strony domyślny
  • kontrast strony białe litery na czarnym tle
  • kontrast strony żółte litery na czarnym tle
  • rozmiar czcionki na stronie domyślny
  • rozmiar czcionki na stronie powiększony o 1 punkt
  • rozmiar czcionki na stronie powiększony o 2 punkty

Biuro Obsługi Interesantów: tel. 91 44 27 124 | Godziny urzędowania: 7:30 - 16:00

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Szczecińskiego Centrum Świadczeń

Szczecińskie Centrum Świadczeń zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szczecińskiego Centrum Świadczeń.

  • Data publikacji strony internetowej: 12.03.2021 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 12.03.2021 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Część plików .DOC, .XLS, .PDF nie posiada struktury opartej o nagłówki. W miarę możliwości błędy w tego rodzaju dokumentach zostaną poprawione, a nowe powstaną zgodnie z zaleceniami.
  • Wybrane dokumenty opublikowane na stronie mogą być niedostępne z uwagi na fakt, że pochodzą z różnych źródeł, są bardzo obszerne, zostały wykonane w kilku komórkach organizacyjnych co uniemożliwiło wpływ na ich docelową treść oraz kształt.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 12.03.2021 r.
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 31.03.2025 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Oskar Gniewosz.
  • E-mail: ogniewosz@scs-szczecin.pl
  • Telefon: 790 751 141, 91 4427 134

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szczecińskiego Centrum Świadczeń
  • Adres: ul. Kadłubka 12, 71-521 Szczecin
  • E-mail: sekretariat@scs-szczecin.pl
  • Telefon: 91 4427 100

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

I. Budynek Szczecińskiego Centrum Świadczeń, adres: ul. Kadłubka 12, Szczecin: 

  1. Do budynku prowadzą cztery wejścia, przy czym jedno z nich jest czynne.
  2. Przy czynnym wejściu do budynku znajduje się pozdjazd wyposażony w poręcze.
  3. Parking Szczecińskiego Centrum Świadczeń posiada wyznaczone jedno miejsce dla pojazdów osób z niepełnosprawnością ruchową.
  4. Praca jest zorganizowana tak, aby załatwić sprawę na parterze budynku w Biurze Obsługi Interesanta i Koordynacji.
  5. W Biurze Obsługi Interesanta i Koordynacji wszystkie stanowiska posiadają tak umieszczone blaty aby umożliwić załatwienie spraw osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich . W przypadku, gdy nie jest możliwym załatwienie sprawy w Biurze Obsługi Interesanta i Koordynacji na parterze, pracownik odpowiedzialny za sprawę schodzi do interesanta na parter.
  6. Przy Biurze Obsługi Interesanta i Koordynacji znajdują się miejsca do siedzenia.
  7. Na parterze budynku obok Biura Obsługi Interesanta i Koordynacji znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością ruchową.
  8. Do budynku można wejść z psem asystującym.
  9. Brak tłumacza języka migowego na miejscu.

II. Budynek Szczecińskiego Centrum Świadczeń, adres: ul. Klonowica 1A, Szczecin: 

  1. Zarządcą wynajmowanych pomieszczeń jest Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych.
  2. Do budynku prowadzi jedno wejście. Od wejścia na parter i pierwsze piętro prowadzą schody. Droga do budynku oznaczona jest tablicą informacyjną.
  3. Praca odbywa się na parterze oraz pierwszym piętrze.
  4. W budynku, przy schodach prowadzących na parter znajduje się przyschodowa platforma ukośna dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Umożliwia ona wjazd na parter. W przypadku gdy nie jest możliwym dotarcie na pierwsze piętro w celu załatwienia sprawy, pracownik jednostki schodzi na parter.
  5. Przy budynku brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością ruchową, a wjazd na parking zabezpiecza szlaban.
  6. Do budynku można wejść z psem asystującym.
  7. Brak tłumacza języka migowego na miejscu.

SZCZECIŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ
ul. Kadłubka 12
71-521 Szczecin
NIP: 8513082639

Biuro Obsługi Interesantów
tel. 91 442 7124
Sekretariat
tel. 91 442 7100

Wszelkie prawa zastrzeżone Copyright © www.scs-szczecin.pl - Szczecińskie Centrum Świadczeń 2025
Projekt i wykonanie: Artur Jakimiuk